HUMANKIND - KINDEROPVANG EN -ONTWIKKELING

Wij werken nauw samen met Humankind. We trekken samen op in activiteiten die we organiseren en de kinderen worden 'warm' overgedragen van de peuteropvang bij de Koeleköpkes naar groep 1 op onze school.

Peuteropvang
De Koeleköpkes

Dicht bij de stad • Samen-werking met de basisschool • Gezonde voeding • Jarenlange ervaring • Uitdagende activiteiten • VVE

Peuteropvang Koeleköpkes, al jaren een vertrouwd adres voor kinderen én ouders. Wij geven kinderen letterlijk de ruimte om zichzelf te zijn en zich te ontwikkelen. Er is altijd wat te doen of te ontdekken. Lekker buitenspelen, samen knutselen of spelen. Elke keer een ander thema om spelenderwijs van te leren. Zo is er elke dag iets te beleven!

Peuteropvang de Koeleköpkes

Buitenschoolse opvang De Regenboog

VSO en BSO • Activiteiten met de basisschool • Activiteiten voor jong en oud • Avontuur en beleving • Beweging op school

De kinderen van De Kameleon die gebruik maken van BSO, gaan momenteel naar BSO De Waterval op locatie Bs. Aan de Bron.
De BSO zorgt ervoor dat de kinderen naar De Kameleon gebracht worden en haalt ze na school weer op.
Zodra het mogelijk is, zal BSO De Regenboog weer op onze school geopend worden.

VSO/BSO De Regenboog